El primer equip del Club de Futbol Martorell ha empatat contra el Reus FC Reddis (2-2) en una jornada on s’ha avançat en fins a dues ocasions i en què ha pogut tombar qui fins a aquest cap de setmana era un dels colíders. Les dues dianes de Martí Ramos deixen els de Javi Gómez a la desena plaça i més a prop dels llocs de playoff d’ascens a la Superlliga.
El partit ha arrencat amb el visitant Sergi Moreno avisant la porteria de Toni Domínguez, trencant els espais de la defensa blanc-i-vermella i protagonitzant dues accions perilloses pràcticament consecutives. Poc a poc, els blanc-i-vermells han sentint-se còmodes al partit i ho han provat a partir de centrades i xuts llunyans. Però qui ha tingut encert ha estat Martí Ramos, que ha obert la llauna aprofitant la passada en llarg de Víctor Garcia. Només passaven 20 minuts de partit i una doble ocasió de Daniel Argilaga i Marcel Meseguer han posat a prova a Toni, que ha mantingut la porteria a zero.
En la represa, els reusencs han engegat més endollats, creant més problemes als de Javi Gómez i mantenint-se forts en bloc. Sergi Moreno ha convertit l’empat després de fallar una ocasió molt clara i ha igualat el partit. De nou, el joc col·lectiu martorellenc ha tornat a aparèixer i Alfredo l’ha culminat amb un xut fora. Però Martí ha tornat a demostrar gol i ha enviat una pilota a l’escaire des de dins l’àrea que ha suposat el 2 a 1.
Una errada en defensa ha propiciat que el Reus FC Reddis fes el segon a la sortida d’un còrner, amb un Alejandro Fernández molt atent per convertir el 2-2. Abans del xiulet final, tots dos equips han tingut oportunitats per transformar el tercer, Marc Carbonell i Víctor per part del CF Martorell, però cap d’aquestes accions ha prosperat i el partit s’ha tancat amb el 2-2.