Skip to main content

El Club de Futbol Martorell ha incorporat Ricard Sobrino, “Richie”, com el nou coordinador general de la secció de futbol femení del club. Amb la intenció d’enfortir aquesta branca del club, Sobrino s’encarregarà de gestionar els equips de jugadores blanc-i-vermelles a partir de la propera temporada.

El nou coordinador blanc-i-vermell procedeix del CD Fontsanta-Fatjó, on ha estat partícip de l’ascens del primer equip a la Lliga Nacional, i on hi ha format part de l’staff tècnic. A més, ha estat el coordinador general del FC Santboià, ha passat per clubs com l’EF Gavà i la UE Cornellà i també ha estat el seleccionador territorial del Baix Llobregat en femení i masculí.
Sobrino explica que aterra al CE Torrent de Llops amb “molta il·lusió i predisposició per poder fer créixer el futbol femení al club”, i confia a “recuperar el nom que ha tingut anys enrere”. Richie apunta que pretén “aportar l’experiència d’aquests anys i poder-la plasmar amb tot el treball possible”.
El president del CF Martorell, Rafa García, i el membre de la junta directiva responsable del futbol femení, Raúl García, han formalitzat el fitxatge de Sobrino.

Deixa un comentari