Pau Nández, que ha recuperat la titularitat, en una acció del partit davant el CE Atlètic Lleida. [Foto: Pol Puertas]
El primer equip del CF Martorell ha perdut al camp de CE Atlètic Lleida (2-1) en un final de partit calcat al de la setmana passada. Un gol al límit del xiulet final torna a condemnar els blanc-i-vermells a marxar a casa sense punts.
El conjunt d’Albert Nualart s’ha recuperat del gol local que ha rebut en contra quan només passaven 12 minuts. Joel Chiné ha aprofitat el penal de què ha gaudit i ha fet l’1 a 0 ben aviat, davant els intents dels blanc-i-vermells d’empatar el partit. Kilian Honorato ho ha provat en dues ocasions. La primera, una oportunitat que la defensa local ha enviat a còrner. Però en la segona, ha recollit una pilota que el porter no ha atrapat i ha empatat el marcador, a quinze minuts per al descans.
Abans del descans, els de Nualart han protagonitzat les ocasions més clares per fer el segon. Pau Hernández ha enviat la pilota per sobre del travesser, i Eric Arévalo ha dirigit el seu llançament en la mateixa direcció. Sense temps per a més, la primera meitat ha acabat amb l’empat a 1.
En la represa, els locals han donat la sorpresa amb una diana, però en situació de fora de joc, no ha pujat al marcador. Les oportunitats per veure porteria s’han reduït per cada equip, i el primer llançament amb perill dels lleidatans ha arribat a menys de mitja hora per al final. Nualart ha donat canvis a la seva plantilla i ha fet entrar Xavi Torres (que tornava per lesió), Lamin Samateh i Martí Rafanell per desempatar el marcador.
En el desenllaç del partit, Chiné s’ha inventat un llançament des dels 60 metres i ha batut Souleiman Touray, que no ha pogut blocar la pilota i ha rebut el 2 a 1. Els martorellencs no han pogut igualar la diana local i marxen del Municipal Ramon Farrús amb les mans buides.