Els 20 clubs de Primera Catalana, entre els quals hi és el CF Martorell, van reunir-se el passat dimarts per fer el seguiment de l’aturada de les competicions catalanes i la impossibilitat d’entrenar. Els representants de cada entitat van acordar demanar a la Federació Catalana de Futbol (FCF) que es reconsideri la represa de la competició i l’ubiqui, com a mínim, al mes de gener de 2021 i allargar-ne la seva durada.

Entre els punts que es reclamen a la FCF, s’opta per redefinir els calendaris, seguir amb el format de competició establert i adoptar les mesures excepcionals que la federació pugui prendre per tal de finalitzar el curs amb el sistema d’ascensos i descensos previst. A més, han demanat a la FCF que es es plantegi l’entrada de públic als partits i, en cas de no ser possible, que compensi els clubs econòmicament.

Els clubs es posen a disposició de la FCF per donar idees i proposar alternatives que afavoreixin tant la Primera Catalana com a la resta de competicions catalanes.

Llegeix aquí la Nota de premsa reunió seguiment Clubs 1a catalana grup 2 ( 10.11.20)