Els clubs de Primera Catalaa s’han reunit aquesta setmana per debatre sobre la tornada a la lliga regular, en una trobada on 36 dels 40 clubs implicats han coincidit a posar-se a disposició de la Federació Catalana de Futbol (FCF) per trobar una solució a la tornada als partits.

A més, han lloat la iniciativa de la FCF de reunir-se amb els clubs per arribar a una solcuió més acurada i han expressat la seva intenció de designat dos representants de cada sotsgrup i crear una comissió permanent dels clubs de la categoria per tractar la tornada ab la FCF. Els clubs demanen a la federació que tracti amb atenció la peculiaritat del futbol amateur i que estudiï possibles compensacions als club davant la impossibilitat de permetre l’entrada de públic als partits.

Després de l’anunci de la FCF de reprendre les competicions el cap de setmana del 5 i el 6 de desembre, les últimes modificacions en els terminis del pla de desescalada traslladarien, segons la mateixa federació, la represa al cap de setmana del 9 i el 10 de gener.

Llegeix la Nota de premsa reunio_ Clubs 1a catalana 19.11.20