El Club de Futbol Martorell va assistir ahir dijous 29 d’octubre a la reunió telemàtica de 20 clubs de Primera Catalana on van acordar un seguit de propostes per adreçar a la Federació Catalana de Futbol.

Entre aquestes propostes, la més destacable és que els clubs han demanat aturar la competició i reprendre-la el mes gener de 2021. A banda, s’ha proposat disputar els partits amb públic, com a part clau dels pressupostos de l’entitat, i estudiar un nou format de competició que no afecti als ascensos ni als descensos de cara al curs 2021-2022.

Els clubs han demanat a la Federació Catalana de Futbol que lideri les decisions i es posi al costat dels clubs per trobar la solució que més escaigui a les entitats afectades. Els clubs que s’han adherit a aquestes mesures són: FC Ascó, CE El Catllar, CF Gandesa, CF Gavà, UE Rapitenca, UE Sant Ildefons, FC Santboià, UD Viladecans, CF Vilanova i la Geltrú, UD Vista Alegre, FC Alcarràs, FC Borges Blanques, CF Can Vidalet, FC Martinenc, CFJ Mollerussa, CF Solsona, UE Tàrrega i CE Atlètic Lleida.

Llegeix el comunicat emès pels clubs: Nota Premsa Clubs Primera Catalana Grup 2